Uvjeti korištenja

Preporučamo da prije korištenja naše online trgovine pročitate sljedeće uvjete i odredbe. Ako nastavite kupovati u našoj online trgovini SWY Brand, upoznati ste i prihvaćate sve opće uvjete. SWY Brand doo zadržava pravo promjene uvjeta u online trgovini SWY Brand u bilo kojem trenutku. Sve promjene pravno su obvezujuće za kupce i SWY brand doo, stoga preporučamo da redovito pregledavate uvjete ugovora .

Opći uvjeti internetske trgovine SWY Brand sastavljeni su u skladu s
sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), Zakonom o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1) i Zakonom o elektroničkim komunikacijama (ZEKom-1). Internet trgovina SWY Brand informacijski je sustav namijenjen prezentaciji i prodaji proizvoda korisniku. Njime upravlja SWY Brand doo, u daljnjem tekstu dobavljač / trgovina / SWY Brand. Korisnik je osoba koja koristi naš sustav, odnosno kupac u online trgovini. Prilikom registracije u internetsku trgovinu korisnik dobiva korisničko ime koje je isto kao njegova e-mail adresa koju određuje u svom profilu i zaporku. Korisničko ime i lozinka su jednoznačno određeni i povezani s unesenim podacima. Nakon registracije posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo kupnje. Opći uvjeti odnose se na rad SWY Brand Online Shopa, vaša prava i poslovni odnos između pružatelja i kupca.

Internet trgovinom SWY Brand upravlja tvrtka:

SWY doo
Sermin 75B
6000 Capodistria

Matični broj: 8686726000
PDV: SI32690274

Banca Intesa Sanpaolo
BIC / Swift: BAKOSI2XXXX
IBAN: SI56 1010 0005 8605 261

SSR: 2020/24698 (Court of Capodistria)

Kupac je vezan općim uvjetima koji su na snazi ​​u trenutku kupnje (online narudžbe). U trenutku narudžbe, korisnik se podsjeća na opće uvjete ugovora, a svoje znanje potvrđuje predajom narudžbe.

Ponuditelj se obvezuje kupcu uvijek dati sljedeće podatke:


  • Identitet tvrtke (naziv tvrtke i sjedište, matični broj).
    adresa tvrtke (e-mail, telefon).

  • Bitne karakteristike robe (uključujući prodajne usluge, jamstva) i rok valjanosti navedenih informacija.

  • Dostupnost proizvoda (svaki artikl koji se nudi na web stranici trebao bi biti dostupan u razumnom roku).

  • Uvjeti isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (te način, mjesto i okvirni rok isporuke).
  • Sve cijene, koje moraju biti jasno i nedvosmisleno određene, moraju biti jasno istaknute, da li već sadrže poreze i troškove prijevoza te druge pristojbe, kao i rok važenja ovih podataka.

  • Način plaćanja i dostave ili ispunjenja te rok valjanosti ovih podataka.

  • Vremenska valjanost ponude

  • Rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustanak (opis prava na odustanak iz članka 43.c ZVPot; u slučajevima kada potrošač nema pravo na odustanak iz članka 43.c ZVPot, izričito je obaviješten

  • Objašnjenje žalbenog postupka, uključujući sve podatke za kontakt ili službu za korisnike.
  • Prijavom na SWY Brand online shop putem e-maila posjetitelj postaje članom SWY Brand online shopa. Time član (u daljnjem tekstu i korisnik) stječe pravo kupnje u SWY Brand online shopu. Prilikom registracije u SWY Brand online shop posjetitelj dobiva korisničko ime koje odgovara njegovoj e-mail adresi i lozinku. Korisničko ime i lozinka člana SWY branda nedvosmisleno se utvrđuju i povezuju s unesenim podacima. Registracija je moguća i tijekom procesa kupnje.

1. Korištenje osobnih podataka


1.1 Obrada i ispunjenje narudžbe: Osobne podatke koje navedete koristimo za obradu vaših narudžbi, vaših kupnji i isporuku na željenu adresu za dostavu. To uključuje komunikaciju s vama o statusu narudžbe i pružanje potrebnih ažuriranja.

1.2 Korisnička podrška: Vaše osobne podatke možemo koristiti kako bismo odgovorili na vaše upite, pružili korisničku podršku i riješili sve probleme koje imate s našim proizvodima ili uslugama.

1.3 Marketinške komunikacije: Uz vaš pristanak možemo vam slati promotivne e-poruke ili biltene o našim proizvodima, posebnim ponudama, napuštene blagajne ili nadolazećim događajima. U bilo kojem trenutku možete odustati od primanja takve komunikacije slijedeći upute za otkazivanje pretplate sadržane u e-porukama ili nas izravno kontaktirajte.

1.4 Zakonska usklađenost: Vaše osobne podatke možemo koristiti i otkrivati u skladu s važećim zakonima, propisima, pravnim postupcima ili izvršnim vladinim zahtjevima. To uključuje zaštitu naših prava, privatnosti, sigurnosti i imovine, kao i prava naših kupaca i javnosti.

Narudžbe se vrše putem interneta 24 sata dnevno, svaki dan u godini. Potrošač odabire i naručuje proizvode u internetskoj trgovini razvrstane po kategorijama.

Naručivanje u našoj online trgovini jednostavno je i sigurno..

U SWY Brand storeu možete kupovati u pet koraka: odaberite proizvod ili proizvode i dodajte ih u košaricu, pregledajte košaricu, unesite svoj račun i podatke za dostavu, odaberite način dostave i plaćanja te potvrdite narudžbu. Vaša će narudžba biti otpremljena što je prije moguće.

VRIJEME ISPORUKE:


  • obično: 2-5 radnih dana po primitku uplate

  • kod većeg obima posla *: 2-15 radnih dana nakon primitka uplate
    * Crni petak, veliki popusti

CJENIK:
Dostava: pogledajte cjenik (PDV uključen)
Pakiranje = gratis

Klizanjem kroz košaricu, vidjet ćete popis proizvoda koji su dodani u košaricu. Klikom na gumb Pregled košarice možete vidjeti proizvode u košarici i ukupan iznos narudžbe (bez troškova dostave); ovdje možete unijeti kod za popust u polje Coupon Code i kliknuti UNES KUPON. Klikom na Završetak kupnje ili Blagajna prelazite na zadnji korak za dovršetak narudžbe. Prvo upisujete podatke o uplatitelju (ime, prezime, naziv firme, ukoliko želite fakturu za firmu odaberite državu, upišite ulicu, poštanski broj, grad, telefon i email adresu). Zatim birate želite li da Vam narudžba bude dostavljena na drugu adresu, ako ne želite, proizvodi će biti dostavljeni na adresu koju ste unijeli za račun. Svoje bilješke možete unijeti u polje Bilješke o narudžbi. Pod karticom Vaša narudžba također možete odabrati način dostave i način plaćanja. Klikom na gumb KUPI ODMAH pristajete na naše uvjete i odredbe.

Nakon predaje narudžbe, kupac putem e-maila dobiva obavijest da je narudžba prihvaćena. Na njemu su navedeni proizvodi i količine koje je odabrao kupac. O eventualnoj promjeni narudžbe ili otkazu, kupac je dužan obavijestiti ponuđača putem e-mail adrese info@swybrand.com, gdje je dužan navesti i broj kupnje koji je naveden u e-mailu o kupnji. .

Nakon izvršene narudžbe, na e-mail ćete dobiti obavijest "Vaša narudžba od...", kojom potvrđujemo primitak narudžbe u red čekanja. Obavijest e-poštom obično primite u roku od 5 minuta, no to se vrijeme može produljiti zbog različitih postavki klijenata e-pošte.

Fotografije proizvoda su simbolične i ne jamče karakteristike proizvoda (osobito u pogledu odstupanja boja). Ponuditelj se ne obvezuje za točnost i potpunost podataka na stranicama internetske trgovine (tekstualni materijal ili slika).

SWY brand zadržava pravo otkazivanja narudžbe ako artikal više nije na zalihi ili su cijene netočne, što se može dogoditi tijekom umetanja funkcija na stranicu. U tom slučaju ćete o tome biti obaviješteni u najkraćem mogućem roku. U slučaju nejasnoća, provjere podataka ili jamstva ispravne isporuke, bit ćete kontaktirani na broj telefona koji ste unijeli prilikom narudžbe.

Proizvode ćemo pripremiti i poslati na Vašu adresu u dogovorenom roku. Također ćete biti obaviješteni putem e-maila s obavijesti "Vaša narudžba je zaključena". Ukoliko ste naručili proizvode koje iz nepredviđenih razloga nije moguće isporučiti u obećanom roku, obavijestit ćemo Vas o novom dodanom roku telefonom ili na Vašu e-mail adresu.

Kupac se također može putem e-maila informirati o ažuriranim podacima vezanim uz dostavu artikala. Ukoliko je rok isporuke predug i kupac ne želi čekati, kupac ima pravo otkazati cijelu narudžbu prijavom na info@swybrand.com ili telefonom. Tvrtka će kupcu nadoknaditi već uplaćena sredstva. Na zahtjev kupca moguće je slanje raspoloživih artikala ili otkazivanje cijele narudžbe. Ako dobavljač potvrdi dostupnost naručenih artikala do dva tjedna od datuma narudžbe, SWY brand će otkazati narudžbu zbog nedostupnosti artikla. Od dana otkazivanja narudžba više ne vrijedi. SWY Brand ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo kakvu štetu nastalu zbog dužih rokova isporuke ili zbog neisporuke artikala koje SWY Brand nema u svom skladištu. S druge strane, brend SWY preuzima punu odgovornost u slučaju nemara ili grešaka uzrokovanih od strane zaposlenika tvrtke.

SWY Brand priprema, šalje ili priprema artikl za osobno preuzimanje u dogovorenom roku i o tome obavještava kupca e-mailom ili SMS-om. SWY Brand e-poštom također obavještava kupca o politici otkazivanja ugovora, gdje se može obratiti u slučaju kašnjenja isporuke i gdje se može obratiti u slučaju reklamacije. SWY Brand ne prima SMS obavijesti o pripremi i otpremi pošiljki (DPD,DHL ), stoga pozivamo kupce da ne odgovaraju na SMS poruke već da nas kontaktiraju e-mailom ili telefonom)

Ako kupac odluči otkazati narudžbu u vrijeme pripreme, mora o tome odmah obavijestiti prodavatelja na broj telefona za opću pomoć +386 40 203 135 ili e-poštom na info@swybrand.com. Ukoliko se dogodi da je narudžba već poslana, kupac odbija dostavu kuriru.

Kupoprodajni ugovor s ponuđačem i kupcem sklopljen je kada ponuđač potvrdi narudžbu. Od tada su sve cijene i ostali uvjeti fiksni i vrijede kako za dobavljača tako i za kupca. Cijene su podložne promjenama i podložne su promjenama bez prethodne najave. Ukoliko se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, o tome ćemo obavijestiti kupca. U svakom slučaju, dobavljač će dati sve od sebe da kupcu osigura nižu cijenu ili ponudi rješenje koje će biti na obostrano zadovoljstvo. U suprotnom, SWY brand zadržava pravo odustati od ugovora i vratiti kupovnu cijenu kupcu. Kupoprodajni ugovor (odnosno prva elektronička poruka o statusu narudžbe) je u elektroničkom obliku, pohranjen na SWY Brand poslužitelju i dostupan kupcu. Ugovori na web stranici www.swybrand.com sklapaju se samo na slovenskom jeziku.

SWY Brand doo ne snosi odgovornost za eventualne pogreške (gramatičke, tiskarske i druge) u vezi s cijenom artikala. U slučaju eventualnih grešaka kupac će biti obaviješten..

Ukoliko želite naručiti pozivom, nazovite nas na +386 40 203 135 od ponedjeljka do petka od 9 do 15 sati. Trebat će nam iste informacije kao i za online narudžbu kada naručujete telefonom. Kod narudžbe pozivom možete odabrati plaćanje po predračunu.

Proizvodi iz naše ponude pažljivo su odabrani i predstavljaju vrhunsku kvalitetu u svom sektoru. Artikli se tiskaju tehnikom transfera na 190°C, stoga preporučamo glačanje na poleđini tiska. Temperatura pranja ne smije prelaziti 30 °C. Također pomaže da odjeću okrenete naopačke prije pranja. Kemijsko čišćenje i korištenje jakih deterdženata nisu prikladni. Sušiti na normalnim temperaturama i ne izlagati robu izravnoj sunčevoj svjetlosti. Ne preporučuje se sušenje u sušilici! Upotreba izbjeljivača nije prikladna.

U online trgovini dostupni su sljedeći načini plaćanja:

  • Plaćanje po primitku (doplata 0,79eu)
  • Plaćanje PayPal-om ili plaćanje kreditnom karticom putem PayPal online sustava,

koji omogućuje sigurno plaćanje kreditnim karticama (Mastercard, Visa, Maestro i American Express). Kupac ne treba kreirati vlastiti PayPal korisnički račun za korištenje kreditnih kartica. PayPal sustav plaćanja smatra se jednim od najsigurnijih sustava plaćanja na svijetu ** Nakon primljene uplate temeljem ponude/predračuna, narudžba se nastavlja s obradom.

Nakon isporuke naručenih artikala, SWY Brand šalje i račun na e-mail adresu kupca.

Račun sadrži raščlanjenu cijenu i sve troškove vezane uz kupnju te obavijest o pravu na odustanak od ugovora.

Kupac mora provjeriti točnost podataka prije narudžbe. Naknadni prigovori na ispravnost izdanih računa ne uzimaju se u obzir

Sve cijene na web stranici izražene su u eurima i uključuju PDV osim ako na web stranici nije drugačije navedeno. Snižena cijena je redovna snižena cijena po kojoj se prezentirani proizvod prodaje na određeno ili neodređeno vrijeme.

Sve cijene u online trgovini su cijene proizvoda i ne uključuju troškove dostave. Cijene vrijede u trenutku slanja narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost. Cijene vrijede u slučaju plaćanja gore navedenim načinima plaćanja, pod gore navedenim uvjetima.

Unatoč našim najvećim naporima da pružimo najnovije i točne informacije, informacije o cijenama mogu biti netočne. U tom slučaju ili ukoliko se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, SWY Brand doo omogućuje kupcu odustanak od kupnje. Sredstva uplaćena poklon karticama, bonusima i predračunima se ne vraćaju. Poklon bonovi i bonus kodovi za popust ne mogu se zamijeniti za gotovinu. Popusti i kuponi općenito se zbrajaju samo ako je drugačije naznačeno!

Kod plaćanja kreditnom ili debitnom karticom vrijede i sljedeći uvjeti:

  • Platitelj (podaci o korisničkom računu) mora biti ista osoba ili organizacija kao vlasnik platne ili kreditne kartice.
    Ukoliko se podaci platitelja na računu i osobe na platnoj ili kreditnoj kartici ne podudaraju, dobavljač zadržava pravo otkazivanja narudžbe.

  • Nakon potvrde primitka narudžbe nije moguće mijenjati ni sadržaj narudžbe – konačni iznos ugovora, osim u iznimnim slučajevima uz suglasnost ponuditelja.

Kod za popust ili promotivni kod nudi razne pogodnosti za kupnju putem internetske trgovine SWY Brand. Aktivni kod možete pronaći na naslovnoj stranici oglasa, u e-mailu SWY Branda online trgovine ili u drugim medijima. Kod nudi razne pogodnosti, od raznih poklona do popusta. Svaki kod uvijek je vremenski ograničen, ali se mora koristiti unutar ograničenog vremena. U protivnom je nevažeći. Ukoliko kupac iskoristi kod za popust ili naknadno svojom voljom otkaže narudžbu s korištenim kodom, više nema pravo na novu pogodnost iz ovog koda.

Kodovi za popust se ne zbrajaju i ne odnose se na proizvode na akciji osim ako nije drugačije naznačeno.

KORIŠTENJE KODA ZA POPUST:


  • Odaberite artikle koje želite kupiti i stavite ih u košaricu. Nakon dodavanja artikala u košaricu, nastavite klikom na gumb Blagajna. Unesite svoje osobne podatke i odaberite način dostave, odredite adresu dostave i odaberite način plaćanja.

  • U istom koraku kliknite na Imate kupon? Kliknite ovdje za unos koda te unesite kod za popust u polje Kod kupona i potvrdite unos klikom na gumb Umetni kupon.

  • Kada unesete kod za popust, vrijednost koda za popust automatski se oduzima od cijene vaše narudžbe. Iznos koji tek treba platiti ostaje.

  • Kod za popust također može biti jednokratan, što znači da ga možete iskoristiti samo jednom.

  • U načelu, kombinacija različitih pogodnosti (kod za popust, promotivni kod i bonus) unutar iste narudžbe je nemoguća. Dostava narudžbe može se učinkovitije obraditi.
    Otprema proizvoda

Svi artikli u SWY Brand Online Shopu imaju informacije o dostupnosti. Podaci o dostupnosti vrijede za radne dane.

Navedenu narudžbu korisnik može otkazati bez dodatnih troškova do zaprimanja elektroničke poruke o otpremi robe. Otkazivanje narudžbe moguće je izvršiti samo na info@swybrand.com.

U trenutku otkazivanja, korisnik mora dati sljedeće podatke:

broj narudžbe,
ime i prezime kupca,
Adresa kupca U slučaju neisporuke proizvoda iz narudžbe, dobavljač zadržava pravo otkazivanja narudžbe ukoliko kupac ne odgovori na poruku dobavljača.
Prije toga će dobavljač obavijestiti kupca e-mailom i/ili ga kontaktirati na telefonski broj naveden prilikom narudžbe. Ukoliko kupac ne odgovori u roku od deset (10) radnih dana, dobavljač može otkazati poslanu narudžbu. Kupci koji su prethodno platili svoju narudžbu bankovnim prijenosom, Monetom, Pay Palom ili kreditnom karticom bit će vraćeni u roku od 14 radnih dana od otkazivanja narudžbe.

Prema članku 43. Zakona o zaštiti potrošača (ZVPot) (Službeni list Republike Slovenije, br. 98/04), potrošač ima pravo obavijestiti tvrtku o ugovorima sklopljenim na daljinu ili izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana od primitka robe *. (putem e-pošte: info@swybrand.com) da odstupe od ugovora bez obrazloženja svoje odluke. U tom slučaju potrošača tereti samo izravni trošak povrata robe. U slučaju pogreške tvrtke u pakiranju ili oštećenja proizvoda, troškove dostave za povrat robe snosi tvrtka. U svakom slučaju, kupac mora priložiti ispunjen Obrazac za povrat, koji vam možemo poslati i na email. Po primitku robe, tvrtka vraća potrošaču sva plaćanja u skladu sa zakonom. Povrat novca će se izvršiti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka vraćene robe.

Povratna adresa:

SWY Brand doo

Sermin 75 b

6000 Koper

Kako je navedeno u točki 7. članka 43. Prema ZVPot-u nije moguće vratiti otvoreno donje rublje, podstave i zaštitne maske iz higijenskih razloga.

* Roba mora biti onakva kakva je primljena - neoprana, neoštećena, s etiketama i u originalnom pakiranju

U slučaju plaćanja unaprijed, dobavljač ne odgovara od trenutka preuzimanja pošiljke, s naručenim proizvodima, dostavnoj službi (DPD) za slučajeve fizičkog oštećenja, uništenja ili gubitka pošiljke, kao i u slučaju nedostatka sadržaja u pošiljci ili ako pošiljka ima znakove otvaranja (ambalaža ima vidljiva oštećenja). U svim tim slučajevima korisnik mora pokrenuti postupak reklamacije kod DPD, odnosno pošiljku donijeti u najbliži DPD ured u istom stanju u kakvom je primljena, bez dodavanja ili uklanjanja bilo čega i ispunjavanja reklamacijske prijave. Također obavještava dobavljača putem kontakt e-maila info@swybrand.com ili telefonom na +386 40 203 135.

Warranty claims and other consumer rights (Article 81)

(1) In case of non-conformity of the goods, the consumer, who has informed the seller about the non-conformity of the goods, is entitled to:

- 1. requires the seller to establish the conformity of the goods free of charge;

-2. requests a reduction of the purchase price in proportion to the non-conformity or withdraws from the sales contract and requests a refund of the amount paid.

(2) The consumer may withhold payment of the remaining part of the purchase price or a part of this remaining part of the purchase price until the seller fulfills his obligation from this section. The consumer asserts this right with a statement informing the seller of his decision.

(3) In any case, the consumer also has the right to demand compensation from the seller for damages, and in particular reimbursement of the costs of materials, spare parts, work, transfer and transport of goods that arise as a result of asserting a warranty claim from the first paragraph of this article.

Establishment of comformity

(1) The consumer may request the seller to establish the conformity of the goods free of charge within a reasonable period from the moment he informs the seller of the non-conformity, which is not longer than 30 days, without significant inconvenience for the consumer, taking into account in particular the nature of the goods and the purpose for which the consumer needs the goods.

(2) The deadline from the previous paragraph can be extended to the shortest time necessary to complete the repair or replacement, but for a maximum of 15 days. The nature and complexity of the goods, the nature and severity of the non-conformity and the effort required to complete the repair or replacement shall be taken into account in determining the extended period. The seller informs the consumer about the number of days for the extension of the deadline and the reasons for its extension before the expiry of the deadline from the previous paragraph.

(3) It is considered that the conformity of the goods is established free of charge, if the seller also bears the payment of the necessary costs incurred in establishing the conformity of the goods, in particular shipping, transportation, work or material costs.

(4) In order to establish the conformity of the goods, the consumer can choose between the repair of the goods and the replacement of the goods with new flawless goods, unless: - the fulfillment of the selected warranty claim is impossible or - the fulfillment of the selected warranty claim disproportionate costs for the seller compared to another warranty claim, taking into account all the circumstances.

(5) The circumstances from the second indent of the previous paragraph are in particular the value that the goods would have if they were not non-conforming, the significance of the non-conformity and the possibility that the consumer would significant inconveniences are provided by another warranty claim.

(6) The seller may reject the consumer's warranty claim to establish the conformity of the goods, if repair and replacement are not possible or if it would cause him disproportionate costs, taking into account all the circumstances, including those from the previous paragraph.

(7) When in order to establish conformity, the necessary repair or replacement of the goods to make the consumer goods available to the seller. When it is necessary to replace the goods to establish conformity, the seller takes back the replaced goods at his own expense.

(8) When the goods, which were installed in accordance with their nature and purpose before the non-conformity became apparent, for the purpose of repairing or replacing the goods remove, the obligation to repair or replace the goods also includes the removal of the non-conforming goods and the installation of the replacement or repaired goods, or the covering of the costs of this removal and new installation.

(9) The consumer does not have to pay for the normal use of the replaced goods in the period before the replacement.

Reduction of the purchase price and withdrawal from the sales contract

(1) The consumer may request a proportional reduction of the purchase price or withdraw from the sales contract in any of the following cases:- rejected the consumer's warranty claim for the establishment of conformity of the goods in accordance with the sixth paragraph of the previous article; - the non-conformity exists even though the seller tried to establish conformity; - the nature of the non-conformity is so serious that it justifies an immediate proportional reduction of the purchase price or withdrawal from the sales contract, or - the seller is stated or it is clear from the circumstances that the seller will not establish the conformity of the goods within a reasonable time or without significant inconvenience for the consumer.

(2) Notwithstanding the preceding paragraph, the consumer may withdraw from the sales contract and demand the return of the amount paid if the non-conformity appears in less than 30 days from the delivery of the goods.

(3) If the consumer requests a proportional reduction of the purchase price, the reduction of the purchase price is proportional to the decrease in the value of the goods received by the consumer, compared to the value that the goods would have if they were compliant.

(4 ) Withdrawal from the sales contract is asserted by the consumer with a statement informing the seller of the decision to withdraw from the sales contract.

(5) When the non-conformity concerns only a part of the goods supplied on the basis of the sales contract and there is a reason to withdraw from the sales contract in in accordance with the first or second paragraph of this article, the consumer may withdraw from the contract in relation to these goods and any other goods he acquired together with the non-conforming goods, if the consumer cannot reasonably be expected to keep only the goods that are in conformity.

(6) When the consumer withdraws from the sales contract, the consumer returns the goods to the seller at the seller's expense.

(7) The consumer cannot withdraw from the sales contract if the non-conformity is only insignificant. The seller bears the burden of proof as to whether the non-conformity is insignificant.

Notification of non-conformity and inspection of the goods

(1) The consumer can exercise his rights in relation to the non-conformity if he notifies the seller of the non-conformity within two months from the date on which the non-conformity was established.

(2) In the notice of non-conformity, the consumer describes the non-conformity in detail.

(3) The consumer can notify the seller of the non-conformity in person, for which the seller issues a certificate, or sends it to the store where the goods were purchased, or communicates it to the seller's representative, with whom concluded a sales contract.

(4) The consumer allows the seller to inspect the goods, which the consumer claims are non-conforming.

Kupac mora provjeriti točnost podataka na računu i obavijestiti prodavatelja o greškama u roku od osam (8) dana od primitka. Naknadne reklamacije treba uzeti u obzir. Vaša će kreditna kartica biti terećena izravno nakon potvrde narudžbe. Iznos koji će biti terećen s vaše kartice može se razlikovati od iznosa navedenog na našim stranicama jer ovisi o dodatnim naknadama ili naknadama izdavatelja kartice (i/ili davatelja kartice) primijenjenih tijekom procesa transakcije.

Nismo odgovorni za naknade povezane s promjenama tečaja i doplate koje je postavila vaša banka ili bilo koje dodatne naknade za transakcije u stranoj valuti koje naplaćuje izdavatelj kartice ako EUR nije valuta u kojoj izdavatelj kreditne kartice izdaje fakture.

SWY Brand doo obvezuje se trajno čuvati sve osobne podatke korisnika sukladno Uredbi (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. i ZVOP-1. Sve je detaljno

Za informacije o obradi osobnih podataka pogledajte Politiku privatnosti. Korisnik mora biti svjestan da je dužan osobnom trgovcu dati svoje osobne podatke u ispravnom i istinitom obliku te je također dužan obavijestiti online trgovca o izmjeni svojih podataka. Prihvaćanjem ovih uvjeta, korisnik potvrđuje da su osobni podaci koje je dao točni.

SWY brand će kontaktirati korisnika putem daljinskih komunikacijskih sredstava samo ako se korisnik tome izričito ne protivi i sukladno odredbama ZEKom-1.

Oglasna e-pošta pružatelja usluga sadržavat će sljedeće komponente:


  • Bit će jasno i nedvosmisleno označeni kao reklame.

  • Pošiljatelj oznake SWY bit će jasno vidljiv.
    Razne kampanje, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve, a uvjeti sudjelovanja bit će jasno definirani.

  • Bit će jasno predstavljen način odjave od primanja oglasa.

  • Davatelji će izričito poštovati želju korisnika da ne primaju reklamne poruke.

  • Reklamne poruke robne marke SWY bit će jasno vidljive i jasno odvojene od igara i natjecanja Autorska prava

SWY Brand online shop je u vlasništvu SWY Brand doo, sva prava pridržana. Sadržaj web stranice može sadržavati materijal čija autorska prava također mogu biti u vlasništvu trećih strana. Stoga je svaki prijenos informacija s web stranice dopušten samo uz prethodnu pisanu suglasnost vlasnika. Zadržavamo pravo promjene uvjeta bez prethodne najave. SWY Odricanje od odgovornosti
Robna marka ulaže sve napore kako bi informacije objavljene na njezinoj web stranici bile ažurne i točne. Međutim, karakteristike artikla, rok isporuke ili cijena mogu se promijeniti tako brzo da dobavljač ne može ispraviti podatke na web stranici. U tom slučaju dobavljač će kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu odustanak od ugovora ili zamjenu naručenog artikla. Dobavljač ima mogućnost odustajanja
iz ugovora samo ako se utvrdi očita pogreška (čl. 46. slovenskog Građanskog zakonika). Očiglednim nedostatkom smatra se nedostatak bitnih svojstava artikla, te sve pogreške koje se smatraju odlučujućima prema načinima korištenja trgovine ili namjerama kupaca, a koje dobavljač u slučaju saznanja ne bi potvrdio ili sklopio ugovor. . To također uključuje očite pogreške u određivanju cijena

Ponuditelj je u skladu s važećim zakonima o zaštiti potrošača i ulaže sve napore kako bi ispunio svoju dužnost kako bi osigurao učinkovit sustav rješavanja pritužbi. Pritužbe se mogu poslati e-poštom na info@swybrand.com ili običnom poštom na adresu: SWY Brand doo, Verdijeva ulica 1, 6000 Koper, Slovenija. Žalbeni postupak je povjerljiv. SWY Brand doo je svjestan da je bitno obilježje potrošačkih sporova nesrazmjer između ekonomske vrijednosti prigovora i vremena i troškova potrebnih za rješavanje spora, što ujedno predstavlja i glavnu prepreku da potrošač ne iznese spor pred sudom. Stoga SWY Brand nastoji najbolje što može riješiti sve sporove sporazumno. Dobavljač mora u roku od pet radnih dana potvrditi da je primio prigovor, obavijestiti korisnika o vremenu potrebnom za njegovo rješavanje te ga obavještavati o tijeku postupka.

Sukladno zakonskim propisima SWY Brand, doo ne priznaje niti jednu osobu za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova nadležnu za rješavanje potrošačkih sporova koje potrošač može pokrenuti temeljem Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova. SWY Brand doo, koji je dobavljač roba i usluga, omogućuje online trgovinu na području Republike Slovenije i na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na online platformu za rješavanje potrošačkih sporova (SRPS).

Ova uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. Uredba (EZ) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktiva 2009/22 / EZ.

Pomoć i dodatna pitanja

Za sva Vaša pitanja dostupni smo putem
mailom info@swybrand.com ili telefonom na +386 40 203 135, od ponedjeljka do petka od 9 do 15 sati.